Monday, January 31, 2011

Continues on 2010~~

~~~DI sebabkan mood nak raya dtg..raya china okey..hahhaa.maka masa tuk berkarya lak dtg....keje?erm mls nk pikir buat masa ni..baik aku cari mood tuk imbas..all's kejadian happen on Last year.
:
:
:
:
Pe yang pasti..thn 2010 byk kenangan hitam..
thn ni la beli laptop sony kesayangan aku
tp thn ni gak la
aku kehilangan yer
erm
rindu sgt2 pada laptop ku uhuuhhu
bongokkkkkkkk tul perompak tue...
abis umah aku dia selongkar..
laptop
brg kemas
abis suma di kebas...
aku sgt2 la geram n marah n huhhhhhhh
cm2 ar rs ni...
tp tu la
tak ade rezeki..
mungkin ade hikmah di sebaliknya..
setkat ni
hikmah tk la nmpk sesgt..
tp hope ade la amin amin ami

:
:
:
Thn ni gak la..yang best
aku dpt kenal pasti..aku ade bakat berniaga..
so On midle year
aku start jual brg2 baby online
mula yer join venture gan ziera..
byk gakla ziera provide brg n kasi advice..
then sikit2
my hubby start cr supplier n suplier..
n alhamdulilah..
skang ni
dh bukak la butik online aku
Ilham qaseh..
ermm
so far okey
i enjoy..
cuma
rasa cm
nk stop lak nk business..
setkat rasa hari ni ar..
napa yaa?
ermm
tahla..~~~~~
:p

N last but not least..penutup off 2010..
tgh berusaha giat..tuk ke bandung.
on Jan 2011..
Moga impian kan jadi kenyataan..........

~~~~~~~~~AZAM 2011????????~~~~~

No comments:

Personnal shopper anda..

Kepakaran saya adaalah Membantu awk smua shopink Dgn mudah Tanpa perlu mengadap jamed Or mengejar kesesakan ... jalan raya... Bole ...