Monday, January 31, 2011

Azam 2011~~~

Wah entry yang terlambat tuk di update..
tp..tp
ada aku kisah??

so ni dia matlamat aku tuk thn ni..2011..
DOakan kejayaan aku yaa..ya allah.
all kawan2..;)

1)Bandung trip -so far...dh tercapai pun.nanti kite update cite ke sn ek..walau dh basi pun .tp i enjoy keis..
Ada aku kisah?wakakka

2)Badan gua?erm so far..mmg thn ni ade azam tuk kuruskan..skang ni 61.6kg..
so i target nk turun till 55kgtu pun kalu la lerh
ermm
adui2.berat gak rasa target tu...
leh ke????????
tgk thn depan resultye hahhaa

3)Ilham qaseh butik makin berkembang n maju?doakan ya..amin2..
rasa cm give up dah..tgk ler cmner??

4)Tukar keje?ermm tgk bonus la gan increment..kalu tk okey..maka
saya nora.
ermm ade ke yg lagi da best dr sini erk??ermmmmmmmmmmmmmmmm

5)STabilkan kami puye kewangan?kad kredit setle?????hutang2?
erm erm ..
moga abby byk dpt job amin amin amin...

6)KUarkan duit tuk Umah baru..kwsp???20k..
moga umah kami mcm umah idaman...yg di impikan..
..................
lain2?????????erm..
moga kami bertiga..bersatu..selama-lamnya..
sihat tubuh badan..
n bahagia selamanya..
amin amin
..
jalan2?kalu leh nk la jalan2 oversea..abiskan page dlm pasport tu?tp tgk la cmne huhuhu kewangannn
oooo duit huhuhu ;p

No comments:

Personnal shopper anda..

Kepakaran saya adaalah Membantu awk smua shopink Dgn mudah Tanpa perlu mengadap jamed Or mengejar kesesakan ... jalan raya... Bole ...