Wednesday, September 24, 2008

Wedding of the Year Mohd Fazli n Lin~~~






23hb August 2008-mlm...bertemakan Garden wedding,kat taman Rekreasi Perlis...majlis kemuncak kami diadakan...dr ptg lagi,..persiapan mmg kalut gilee...kawan2 yang dtg dr jauh...tk dpt aku layan....sibuk gilee..gan raptai yer laaa..tk mkn lagi laa..kesimpulanyer..mlm kalut giler..

Pergi bersiap pun..dlm area2 kul 7..lewat gilee...so dh bersiap pun lambt..dh tentu laa smapi ke majlis pun lmbt hahahha...kitorg berarak kuar dr kedai makeup around 8.30pmm ...dengan kereta kuda yang disediakan Cindai...hehehehehehee mmg dh mcm raja la time niee..bangga siot hehehehehe...berarak satu pekan Kangar la jugak hhhahhhhaa...







So sampai majlis kenduri dlm kul 9pm...time ni,org dh tersgt2 ramaii..byk tul org dh...aku dh rasa cm puteri kayangan dahh..hahaa berangan kejap laaa..tp mmg bangga gak laaa...segala persiapan..berjln gan lancar n seperti yang di plan kan....







time potong kek paling saat membahagiakan...my hubby tersyg berpakat gan Dj memainkan lagu couple pertama kami...Apa saja..ketika berjln ke meja kek......huhhh cukup romantik n terharuu...hubby yang sgt2 menghargai saat kami bersm.8 thnn....tk penah dia lupa..then







the latest lagu tuk kami.sebelum bergelar suami isteri,...SEMPURNA...hhuuhuhhu aku amat sempurna dimata mu...right???tq syg...







apa2 pun...tu suma kenangan yang sgt bermkna buat aku..

n

for my all friend...yang sudi dtg jauh..dr KL ke perlis..aku ucapkan


sangat2 terima kasih...for my love friend,my opis team,my old friend..


tq so much...aku sgt2 menghargaiiii yer...tqqqqqq



No comments:

Personnal shopper anda..

Kepakaran saya adaalah Membantu awk smua shopink Dgn mudah Tanpa perlu mengadap jamed Or mengejar kesesakan ... jalan raya... Bole ...