Wednesday, September 24, 2008

my New status day..22hb August 2008










22hb 08-wahhh hari ni adalah date aku akn dinikahkan..debar2 gak,..hujan dh la tk nk stop...risauu mmg la risauuu..huhhuhh yan,nini,peng,nizam gan ajie..smpai awal pagi..aida,ct,idris gan hasrul pun sm...kalut gak laa.sbb ujan...then nk bw diorg g homestay..tp syukur mak gan adik serta kak aku tlg handlekan aku.Badan aku..tk sihat sbnryer..dh rs demam2 dh nie..huuuh




tension tul dibuatyer..tapi tq sgt2 la aku pada diorg..sudi dtg walaupun jauh...terharu sgt








So ptg yer..berteman kan mimi gan pila..aku g makeup kan diri aku hauhahaa thank my cousin hehee..lm gak la make up..nk buatkan org kat masjid...dh tertungu2..haahhaha kecohh jeee msg aku berbunyi2..suma dh tepon2 dh niee,..haahaha heran kitorg tk smpai2..lawakgak laaa..takut pengantin lari ke hehehee yang lawak yer..pengantin pompuan yang tk smapi2..bukan ye pengantin laki...hhhahahhaha pihak diorg awal lagi menanti ..smangat siot hehhehehhe




Time smapi tu,,,aku tgk dh ramai gile org kat masjid..gan kamera yang byk tiba2..pelik tul2 pelik,..dh rasa cm artis je aku rasa..








dah masuk masjid.aku tgk ade satu lagi pasangan tgh di nikah kan.so okey laa..still ade masa




maaa hehehee...so bile dh tiba turn kitorg...my hbby dh sedia dh kat tmpt nk dinikahkan tu...takut lak aku tgk dia heheheh berdebar2 siot..tok imam tu lak




bykla pulak dia taye..cm2 soklan laa dia test..ish ishhh cpt la pakcik oooii hehhehhe..




lm gak laa.then dh kemuncakk...dengan sekali lafazz.....Mohd Fazli Pauzi telah sempurna menjadi suami kepada NOorarlinda Keriya...sgt2 terharu...setelah 8 thn bersm.harungan ranjau dan dugaan ..akhirnya..kami disatukann...syg sgt abby...




N noow..im as Fazli Mrs.. hehheehehe...walaupun Just Married..?why?nextttt .......................




2 comments:

Mrs Fazli said...

aku try komen hahaa

Anonymous said...

Finally.... both of you get married..
How's time flies kan, feel like we just finish our study and today both of you are married hahaha..

Next will be Ninie.. (dont worry Peng, who knows next will be you.. miracle :))

anyWay, Happy for you Two :)
May God Bless both of you. Take Care.

-YaN-

Personnal shopper anda..

Kepakaran saya adaalah Membantu awk smua shopink Dgn mudah Tanpa perlu mengadap jamed Or mengejar kesesakan ... jalan raya... Bole ...