Wednesday, August 12, 2009

Prepare barang baby tersayang~~~

dah time tuk soping barang baby..al maklum laa..brg2 dia..mahal2 gak..so kitorg plan beli sikit sikit jer... tk la terasa sgt..
tp mmg happy ar beli brg2 baby..
paling excited papa dia ar..lebih2 lak memilih...
suma ye dia yang pilih..bj baby..
so aku ni lepak laa...lebih kepada jalan2 n cr benda yang cute miute hahauahauha
best sekali brg2 disney..so byklaa brg2 disney aku capai ..n harga pun...
ahha faham2 ar hahhaha
gile2 hehe
nyway mmg best...n papa ajin je snap gmbr2..
aku ni tukang post jee...
syg tul papa kat baby ek hehehe
key laa..
setle for now..next timee tulis agiss... for baby tersyg hehee





tah bile tah papa snap gmbr ni hhehe...upload je ar


aku yang mok2 huhuhuhuhuh yampah huhuhu
papa membyr tulk babby hhhuahuhaa

No comments:

Personnal shopper anda..

Kepakaran saya adaalah Membantu awk smua shopink Dgn mudah Tanpa perlu mengadap jamed Or mengejar kesesakan ... jalan raya... Bole ...